donderdag 23 april 2015

review: Essence longlasting lipstick 13 love me


 
Hoii, vandaag review ik een longlasting lipstick van Essence in de kleur 13 love me. Ik ben verliefd op deze lipstick! lees je verder?
 

Zoals ik al zei is de lipstick nummer 13 love me. in totaal zijn er 16 kleuren en love me sprak mij het meeste aan dus besloot ik deze lipstick mee te nemen.

 
Dit is de swatch van de lipstick, zelf vind ik de kleur echt prachtig. De pigmentatie is goed en de substantie is zacht en de lipstick glijd makkelijk over mijn pols en mijn lippen. Ik vind dat de lipstick een fijne substantie heeft.
 
 < hier heb ik nog niks op mijn lippen.
                                 hier heb ik de lipstick op>

De lipstick blijft niet zo lang zitten, ongeveer 1,5 uur als je niks eet of drinkt dat is wel een nadeel.
 

                                                            
                                                                    Conclusie:
Ik vind de lipstick heel erg mooi, de substantie is fijn en het pigment is prima. Het enige nadeel is dat de lipstick niet heel lang blijft zitten. De lipstick is te koop bij kruidvat en kost € 2,40. Bedankt voor het lezen van mijn blog groetjes melissa.
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten