zondag 26 april 2015

mini shoplog: Sting&New Yorker

               
                          hoii allemaal! Vandaag heb ik een mini shoplog van de Sting en de New Yorker voor jullie. Lees je verder?


                                                                           -New yorker

aller eerst kocht ik dit shirt met coffee lover, ik vind witte t-shirts basic maar mooi. Ik hou ook van koffie dus dit shirt is echt super!
het shirt kostte  7,95


Ik ga het niet ontkennen, ik ben een grote disney fan! ik kon dit schattige shirt niet laten liggen dus besloot ik hem te kopen.
deze kostte 12,95


Alweer een shirt met coffee, ja ja deze kon ik ook echt niet laten liggen! Trouwens op de kleine lettertjes staat: life begins after coffee, enjoy the little things.
dit shirt kostte 7,95

The Sting

Dit is alweer het laatste shirt, de tekst sprak me heel erg aan want iedereen is anders en iedereen is speciaal.
dit shirt kostte 15,- 

bedankt voor het lezen! fijne dag nog!




3 opmerkingen: