zaterdag 25 april 2015

OOTD: vrijdag 24 april 2015



Hoii allemaal! Vandaag ga ik mijn outfit van gisteren aan jullie laten zien, lees je mee?


Ik had dit leuke shirtje aan met: I hate mondays op de voorkant en op de achterkant: I love fridays


Dit is de achterkant.


Ik had een lichte spijkerbroek aan. Perfect voor de lente. Ik vind deze broek heel erg mooi.


Ik droeg mijn witte converse all stars die ik vorig jaar had gekocht.


Als sieraden droeg ik deze armbanden uit spanje, van de markt.


Omdat het zo'n lekker weer was gingen mijn zusje en ik lekker skeeleren. De skeelers zijn van mijn moeder geweest geen idee waar ze ze heeft gekocht.


Bedankt voor het lezen! nog een fijne dag! 
groetjes melissa

top: coolcat
broek: max 15
schoenen: converse all stars
armbanden: spanje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten