zondag 26 april 2015

Review: Catrice all Matt plus shine control powder


Hallo allemaal, vandaag kocht ik voor de tweede keer deze all matt plus shine control powder van het budget merk Catrice. Vandaag ga ik dit product voor jullie reviewen.


Dit is in de kleur 030 Warm Beige. In totaal 5 verschillende kleuren, 025 Sand Beige, 027 Rosy Beige, 010 Transparent,015 Natural Beige en 030 Warm Beige. Warm Beige is de donkerste kleur.
 

 
De pigmentatie is prima. De poeder voelt een beetje dik aan maar ook zacht. De poeder matteert mijn huid goed, maar even bij poederen is geen overbodige luxe.
 
 
 
Conclusie:
Ik ben erg tevreden over de Catrice All Matt Plus shine control powder. Ik raad deze poeder zeker aan. De poeder kost € 3,59 en is te koop bij kruidvat.
Bedankt voor het lezen van mijn blog!



2 opmerkingen: