donderdag 30 april 2015

favorieten van april 2015



                                   

                                       Heeyy, vandaag  laat ik jullie                      mijn favorieten van april zien, lees je mee?


Aller eerst deze douche gel van treaclemoon. Ik vind deze douche gel heel fijn en hij ruikt super lekker naar kaneel, ook schuimt de douche gel erg dus je hoeft niet veel te gebruiken.


Dan deze bodymist van Victoria Secret, de geur heet Secret charm. Ik vind de geur echt onwijs lekker. Ik vind het moeilijk om geuren te omschrijven dus ik zou zeggen test hem in de winkel dat is echt de moeite waard.


Dit zijn mijn favorieten  van Essence, aller eerst de stay longlasting concealer in de kleur 20 soft beige alleen hij is bijna op. Ik heb een mono oogschaduw  in 15 hazel me not. En een i♡ nude eyeschadow in de kleur 04 sweet like chocolate. Verder heb ik een blush kwast van de LE like an un forgettable Kiss, de kwast heet 01 dat Valentine . 


Dit zijn 3 favorieten  van Carrier.  Aller eerst een blush in de  kleur 020 Rose Royce. En de catrice alle Matt plus shine control powder in de kleur 030 Warm Beige. Dan een wenkbrauwpotlood in de kleur 020 date with ashton.


Mijn geliefde miss manga mascara is ook zeker favoriet! Ook de hem blending brush is favoriet. Van maybelline uit de baby lips dr rescue collectie pink me up. Op de eerste foto zie je een likje van Essie die ben ik vergeten apart op de foto te zetten maar dat is in de kleur fashion playround en volgens mij is dit een oud LE lakje maar dat weet ik niet zeker.

Bedankt voor het lezen, ik wens  jullie een fijne dag, groetjes melissa.







3 opmerkingen: