woensdag 6 mei 2015

review:4 producten van de Essnece Cinderella LE


Hoii allemaal, vandaag heb ik een review van de LE Cinderella van Essence. Ik heb zo als je ziet 4 producten uit deze collectie. Wil je weten wat ik ervan vind lees dan snel verder!


Aller eerst heb ik de blush van de LE. Ik vind de verpakking heel mooi want ik ben een Disney fan :). Ik moet eerlijk bekennen dat ik de verpakking ook een beetje kinderachtig vind, maar goed het gaat om de inhoud!


De blush 01 So this is love, ik vind het een hele leuke naam. Op de foto zie je onder anderen de ingrediënten van de blush.


Hier de swatch van de blush, de blush heeft een mooie roze kleur maar geeft niet heel veel product af, ik ben er een paar keer met mijn vinger over heen gegaan.


Ik heb een lief roze pastel kleurtje, ik vind het kleurtje heel erg mooi.


Het lakje heet 01 Sing, Sweet Nightingale.


Zo ziet het kwastje eruit.


Dan de swatch,  ik heb twee laagjes aangebracht maar ik vind de lak helemaal niet fijn lakken. De lak is stroperig en er komen allemaal strepen op mijn nagels. Ik vind de lak niet fijn.


Dan dit mooie pastel lila lakje, ook dit lakje vind ik prachtig!


Dit lakje heet 02 bibbidi bobbidi boo, dit vind ik echt een super leuke naam!


                                                 Hier zie je het kwastje van dit nagellakje.


De swatch, In tegenstelling tot het roze lakje brengt dit lakje veel fijner aan. Ook hier heb ik 2 laagjes aangebracht. Dit kleurtje vind ik echt super mooi.


                              En dan mijn laatste producht van de collectie, de glitter topper.


Dit lakje heet 01 The glass slipper, ook weer een hele leuke naam.


                                                           Ik vind de glitters heel mooi.


Dan de swatch, ik heb het lakje over 01 sing, sweet Nightingale gedaan. Eerlijk gezegt vind ik de glitters iets te grof maar dat is mijn mening.

Ik ben half tevreden over deze collectie. De LE is te koop bij kruidvat en de nagellakjes kosten €1,99 en de blush kost €3,39. Bedankt voor het lezen fijne dag verder! xx Melissa














2 opmerkingen: