maandag 4 mei 2015

BeautyGloss Party 2015

 
Hoi allemaal! Zaterdag 2 mei was ik samen met mijn beste vriendin bij de Beautygloss party 2015, de 5e editie. Ik wil jullie graag laten zien wat ik heb gekocht en wat er in de goodiebag zat, lees je mee?
 

Hier zie je een overzicht van wat ik heb gekocht, ik ben blij met alle producten!

 
Als eerste kocht ik het w7 In the nude pallette, hier komt binnenkort een review over op mijn blog. Dan een dupe van EOS lipbalm, hier ben ik heel blij mee want ik heb geen EOS lipbalm en ik wil nog wel graag een EOS lipbalm.
 

Ik kocht Bubble bar van Lush, en hij ruikt heerlijk. Willen jullie hier ook een review van zien?

 
Samen met mijn vriendin kochten we 4 maskers voor 5 euro, ik heb gekozen voor Little mademoiselle macaron en nog een ander masker maar die heb ik al gebruikt.
 

Ik kocht een box met allemaal beauty producten voor 7 euro en 50 cent. En de box is meer waard!

 
Bij hip voor de heb kocht ik dit t-shirt met de tekst: No boyfriend, No problem.
 

En dan de goodiebag. De goodiebag zat vol met leuke spulletjes! Op de foto zie je wat er in zat. willen jullie ergens een review van zien?

 
 




Links: Before Rechts: After de Beautygloss Party.
 
Ik heb het heel erg naar me zin gehad en ik heb veel leuke spulletjes gescoord. Bedankt voor het lezen!
 
 

 

 

4 opmerkingen: