donderdag 7 mei 2015

buddha to buddha ring




                                      

Hoi allemaal, vandaag kreeg ik een kadootje van mijn moeder! En het is een buddha to buddha ring! Ik wilde al heel lang zo'n ring en nu heb ik hem, en ben er super blij mee.


Ziet het pakje er niet lief uit? Laten we hem snel open maken!


De ring zit in een doosje van buddha to buddha. Op het doosje staan sieraden van buddha to buddha.


In het doosje zit een zakje met daarin de ring.


En hier is die dan, mijn buddha to buddha ring!  Is hij niet prachtig? Je moet er van houden want hij is wel een beetje grof. Ik ben er in iedergeval heel blij mee. Ik heb de ring samen met mijn moeder bij de blits jezelf en de ring kostte €79,- Heel erg bedankt voor het lezen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten