zondag 23 augustus 2015

Catrice Multi Matt blush 020 La-Lavender







Hoi allemaal, als eerste wil ik even sorry zeggen dat ik alweer heel lang niks heb gepost maar dit kwam Door de vakantie. Maar goed vandaag review ik de multi Matt blush van Catrice voor jullie. Dit is een nieuw product dat in het vaste assortiment zit. Veel plezier met lezen.


De blush is in de kleur 020 La-Lavender.
Er zijn twee kleuren, La-Lavender is wat donkerder dan de andere blush. En deze vond net wat mooier voor in de herfst en winter.


De swatches, 
Links: zijn alle kleuren gemengd
De tweede: is een hele licht roze kleur
De derde: is een baby pink kleur
De vierde:  is donker roze en neigt naar paars
De vijfde: is roze en neigt naar bordeaux rood


Conclusie:
Ik vind de Catrice Multi Matt blush heel erg mooi, het pigment is super goed voor de prijs. Ik ben heel erg blij met deze blush. Ik gebruik de blush als Every day blush. De blush is te koop bij kruidvat voor €3,99 bedankt voor het lezen van mijn blog. Groetjes melissa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten