maandag 13 juli 2015

review: MAC please me


Hoii allemaal, vandaag review ik mijn eerste MAC product. Het is een lipstick in de kleur please me, de kleur is heel erg bekend dus misschien ken je hem wel. Wil je weten wat ik ervan vind? lees dan verder! 


De lipstick heeft een prachtige roze nude kleur, een kleurtje die je alle dagen op kunt doen. Ik ben echt verliefd op dit kleurtje.


Wat ik al zei is dat de lipstick please me heet, de lipstick heeft een matte finish, dat vind ik heel erg mooi. Laten we gaan swatchen.


Oehh, wat is die mooi. En wat brengt hij fijn aan! De structuur is heel erg romig, de lipstick glijd makkelijk over mijn arm.


Dit is een foto van mijn lippen zonder de lipstick.



Dit is een foto met de lipstick, ohh ik ben echt verliefd op deze lipstick.


Conclusie:

De lipstick heeft een prachtige aller daagse kleur. De lipstick brengt fijn aan. En hij blijft wel zo`n 4 uur zitten! Ik vind de lipstick zijn prijs waard! De lipstick is te koop bij MAC counters en op douglas.nl, de lipstick kost 19,-. Bedankt voor het lezen! xxx Melissa!







1 opmerking:

  1. Wauw, wat een mooi kleurtje! Ook een lekker draagbaar kleurtje, tenminste niet te fel. Staat je goed! :)

    BeantwoordenVerwijderen