dinsdag 23 juni 2015

Review: Essence limited edition #secret party blush


Hallo allemaal, vandaag review ik dit pareltje uit de #secret party limited edition van Essence. Uit deze collectie nam ik alleen de blush mee, ik wilde de bronzer eigenlijk ook nog hebben alleen die was er niet meer. Lees je verder?
 
 
De kleur van de blush is 01 pink up your life. Dat vind ik echt een hele leuke naam.
 
 
Van de pigmentatie had ik wat meer verwacht, ik moest vaak over de blush heen gaan om dit resulaat te krijgen, hoewel ik de blush super mooi vind, echt een prinsessen kleurtje. En echt iets voor in de zomer.
 

 
Deze foto is zonder de blush.
 

 
En deze met blush.
 
 
Hier zie je een foto van heel mijn gezicht met de blush op.
 
 
 
Conclusie:
 
Ik vind de blush een hele mooie kleur hebben. De dekking is eerlijk gezegd heel erg slecht dat vind ik jammer. Wil je de blush toch kopen? Dan is hij te koop bij Kruidvat voor €2,99.
Heel erg bedankt voor het lezen, ik wens jullie allemaal een hele fijne dag! Groetjes Melissa.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten