maandag 29 juni 2015

baby lips stash






Hoi, allemaal vandaag laat ik jullie mijn baby lips stash zien. Ik heb er intotaal 16, 6 van de gewone lijn, 6 van de electro lijn en 4 van de dr. rescue lijn. Ben je benieuwd? lees dan verder.

 
Ik begin bij de gewone lijn daar heb ik er 6 van. 3 hebben een kleurtje en 3 zijn transparant. Dat laat ik jullie op de volgende foto zien.
 
 
Dit zijn de kleuren. Mijn eerste baby lips was hydrate, dit is ook mijn favoriet van de gewone lijn.
 
 
Hier zijn de swatches, ik vind dat ze allemaal een mooie glans hebben.
 
 
En nu de babylips electro lijn. daar heb ik er ook 6 van. 2 daarvan zijn transparant en de rest heeft een kleurtje.
 
 
Ik snap dat je schrikt van de gele en de groene kleur maar dit zijn transparanten kleurtjes dit zal je zo wel zien op de swatch foto. Van deze lijn is strike a rose mijn favoriet.
 
 
Hier de swatches, deze lijn bevat best opvallende kleuren maar op je lippen valt dat best mee.
 
 
Van de dr. rescue lijn heb ik er 4. 1 daarvan is transparant en in de rest zit een kleurtje. Deze babylips ruiken allemaal naar pepermunt, lekker fris dus.
 
 
Van deze lijn is too cool mijn favoriet.
 
 
Dit zijn de swatches. Ik vind de kleuren heel mooi.
 
Dit was mijn artikel over mijn babylips ik hoop dat je het leuk vond. Baby lips zijn verkrijgbaar bij het kruidvat de etos en DA de prijzen zijn tussen de 4 en 5 euro. Kusjes Melissa.
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten